ENTITATS ARTÍSTIQUES

Escola La Massana

Des de l’escola Fluvià mantenim un conveni de pràctiques amb aquest centre d’art i disseny a través del qual, l’alumnat d’alguns dels cicles formatius de grau superior, col•laboren en els espais d’aprenentatge de caràcter més artístic com els ateliers.

Associació Sisme

Aquest centre és un espai d'acompanyament psicològic i de benestar que des de la psicologia, l'expressió i la creativitat ajuda a nens, nenes, joves, adults i adultes a superar dificultats emocionals i a col•laborar en projectes i produccions de les arts escèniques aplicades a l'educació i a la comunitat.

Fundació Vila Casas

Piramidón

Arxiu Històric del Poblenou

PROGRAMES D’INNOVACIÓ DEL CONSORCI

Makers a les aules

Petits Talents Científics

HaBITants

PROGRAMES IMPULSATS PER L’AJUNTAMENT

Barcelona escoles +Sostenibles

L’escola forma part d’aquest programa de l’Ajuntament de Barcelona en el marc del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat de Barcelona.

Laboratori de Transformació

Aprenem en Xarxa (AEX)

L'escola participa d'aquesta iniciativa on les escoles i instituts del Poblenou sumen esforços per la innovació. Es tracta de posar en valor els punts forts de cada centre per fer crèixer la qualitat del sistema educatiu del barri.

Menjadors sans i sostenibles

Xarxes pel canvi

ALTRES

Col.laboracions famílies

L’escola acull persones que vulguin fer voluntariat al centre. Tenir les famílies dins el projecte ens fa créixer com a comunitat d'aprenentatge.

Projectes artístics

L’escola Fluvià té la mirada posada en l’art contemporani, en les arts escèniques i en el llenguatge audiovisual.  Hem establert convenis de col.laboració amb diferents entitats i participem de projectes col.lectius.

L'espai natural

L’escola disposa de la cessió temporal d’un espai de 2.000 m2 on havien estat ubicats antigament els barracons. Una comissió mixta formada per famílies i mestres treballa per donar-li un lloc a la natura dins l'escola.

Ukeleles a l’aula

L’ukelele s’està introduïnt a l’escola gràcies a les virtuts que el fan ser un instrument molt agraït, fàcil de tocar, portàtil, divertit, amb un preu assequible i amb moltes possibilitats.